lördag, mars 3

Another day in Paradise

Hmm, jaa, det har kanske paradiset. Eller om man vill bli fet som ett hus sa ar det paradiset. Jag vagde mig igar. Forsta gangen pa jag vet inte hur lange. Pa 13 manader har jag gatt upp 6 kg. 6 KG! Nu ar det andring pa det! Nu ar det verkligen andring pa det. Jag har alltid sagt forut att jag ska sluta ata kakor och sant, men nu ska jag verkligen sluta. For jag menar, jag motionerar apmycket, det ar ju det att jag ater heeelt fel, sa borjar jag ata mer ratt sa borde det ga nerat. Eller hur?

Nog om det, blir sa deprimerad bara! Pratade med Amelie igar och hon ar nere. Jag onskar att det fanns mer jag kunde saga gumman, men du kommer ta dig igenom det!

Lynn ar nere, Amelie ar nere, Adela ar nere, Buntarica ar nere, jag var elak i veckan. Undra om det ar tidpunkten pa aret som gor manniskor nere? Hata Mars!

Foresten sa forstod jag nu Carro vad du menade. Och jaa det var bra. Det andra var bara fjantigt. En annan sak som Carro och jag har diskuterat sa ar det Harrys snorre. Jag sager att den ar lite medioker, medan Carro sager att han ar valutrustad for att vara 17. Sa lange han vet hur han ska anvanda den klarar han sig nog fint, tror jag.

Idag ska jag aka till Adela i Pinehurst. Meningen ar ju att jag ska traffa Malin ocksa, men hon har inte hort av sig sa jag har inte en aning om var hon bor. Da blir det svart! Uppd. kommer om jag traffade henne eller inte.

Blir Philly i April ocksa. Jaaaa! Amelie och Adela och jag tillsammans. Vi kan inte ha trakigt!

Ha det bast!
/Emmalicious

Inga kommentarer: