måndag, mars 12

Utmaning

Sarah har utmanat mig att berätta 6 underliga saker om mig själv!

1. Jag alskar jordnotssmor och crackers.
2. Jag tycker en army uniform kan gora nastan vem som helst hot.
3. Nar jag ar ute och gar pratar jag alltid med mig sjalv.
4. Jag tycker det tyska ordet for fjaril ar ett av dom vackraste i varlden.
5. Jag har alltid blamarken.
6. Ibland for att fordriva tiden nar jag kor bil sa satter jag igang cruisingen. Pa det sattet hinner jag lyssna pa mer latar ocksa.

Jag utmanar: Ami och Lynn, eftersom det ar dom enda jag vet som inte har blivit tagen an.

REGLER:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

Inga kommentarer: