tisdag, mars 13

Otur

Han aker snart. Eller han aker pa typ mandag och blir borta i tva veckor. Vem tusan ska jag prata med i tva veckor? Ahhhh! Och nej Carro, jag ar inte kar :) Jag vet att han lamnar mig... och sen kommer jag lamna honom ocksa. Saaa, vi har den har veckan och tva veckor efter att han kommit hem igen. Sen kommer jag nog aldrig se honom mer. Det ar sa konstigt for innan jag kom hit sa tankte jag att om jag inte hade traffat nan under mina 4 forsta manader sa skulle jag vara ensam. Men det funkar inte riktigt sa. Jag gillar verkligen att vara med honom och han far mig att slappna av. Jag ar mer avslappnad med honom an vad jag ar med nan annan kille. Jaja, jag visste att det kunde bli sa har. Vad fan maste han vara army for!

Kim aker idag ocksa. Jag maste saga att jag ar faktiskt deprimerad. Hon kan do. Och... nej jag vet inte. Idag ar en jobbig dag bara. Hoppas att det gar battre imorgon!

Ha det bra!

Inga kommentarer: