tisdag, mars 20

Varme

Ahh, det ar sa skont att bo i North Carolina maste jag saga. Idag hade vi 72F vilket jag skulle gissa pa ar runt 25:an, moahahahahaha! Kjol i Mars ar inget jag ar van vid. Och mamma och pappa som var radd att det inte skulle vara varmt i maj, men det ni, kommer det nog vara.

Fick paket fran Nickelilltroll idag ocksa. Tva skivor med latar som jag har lyssnat pa har. Plus att han la till melodifestivallatar. Jag maste saga att jag inte tycker The Ark var sa himlans bra. Den var lite mesig i mitt tycke, men det kanske ar vad folk lyssnar pa i Sverige nu for tiden. Jag tycker faktiskt vi skulle ha skickat Linda Bengtzing och Markoolio for deras lat var sa jaaavla skon! Synd att dom inte tavlade :/

7 veckor tills dom kommer :D Snart ar dom har!

Just ja, Kiel... hmmm... it wasn't meant to be. He's an ass and I guess I have to move on... again. Army guys ska man inte lita pa. Alls! Kom ihag det! Men satan vad snygg dom ar!

Adela is back in the country! Yeeees! Det ar hon och jag till helgen! Synd att jag inte dricker... men vi ska ha kul anda!

Ha det bast!
Emmalicious

Inga kommentarer: