lördag, mars 24

Svag

Jaaa, jag vet att jag ar svag, men jag gillar honom okej! Kiel ringde i torsdag och jag skickade sms igar och sa ringde han igen sa igar hade vi lunch och idag ska vi ocksa ha lunch. Och jag vet att jag borde skita i honom for det tog honom faktiskt 5 dagar att ringa och han ska ju faktiskt aka nasta vecka men jag vill inte. Jag vill vara med honom om jag kan. Sa, jag vet att jag ar svag och ingen behover saga det till mig.

Pratade med Adela idag. Hennes tand gor ont aven fast den ar borta och hon har $20 sa hon har inte sa mycket pengar, men hon ska komma anda. Hon kommer sakert dricka och roka ocksa, den dummen.

Jag tittade klart pa en Geishas memoarer iaf. Helt okej film. Det tog mig 1,5 dag bara :P Lite trog sadar ibland.

Idag var jag pa gymmet, och jag klarade av att springa 2 miles (ca 3 km), utan att knat gjorde ont, pa 20 minuter. Jag veeeet igen. Seeeg! Men jag behover bara ga ner tva minuter och sen sa klarar jag av springtestet for Amerikanska armen. :D Och jag menar jag klarade 2,4 km pa 12 minuter forut sa jag ska nog klara 3 pa 18 minuter. Killarna maste klara det pa 15 saaaa... jag ska nog fan ga ner till 15 minuter :P

Nu maste jag till duschen! Ha det bast!

Emma

Inga kommentarer: