onsdag, mars 28

Shiit!

Shit, vad fort tiden gar. Det var redan 4 dagar sedan jag skrev i bloggen och det kandes som om jag gjorde det igar. Wow!

Soo, jag och Kiel ar.... hmmm.. jag vet inte. Men vi ska umgas imorgon och han fragade om jag ville folja med honom till Florida nasta helg. Det vill jag och Mimi sa att jag fick ocksa :D Sa jag far aka ner till Florida igen :D

Larry aker pa lordag och blir borta i tva veckor, sa da ar det bara jag och Mimi igen.

Barnen har Spring Break nasta vecka. Usch, en hel vecka nar dom ar lediga. Hur tusan ska jag orka? Och vad ska man hitta pa varje dag? Sa tragiskt!

Adela var har i lordags. Vi festade sa klart. Eller mer hon och Lesia festade. Jag korde, haha. Dom drack en flaska champagne var, och sen blev Lesia arg nar jag sa att hon inte fick kora. Hon var askalas om vi sager sa. Nar vi var i Down Town sa traffade jag pa Handsome Joye (som ar Travis van och faktiskt riktigt trevlig). Jag festade med honom en kvall och tusan vad roligt jag hade. Cute Joye sag vi ocksa, vilket ar en college student faktiskt :O. Vi ar lika forvanad. Sen sag vi ocksa Prince William (aka Jackson). Alla ar Lesias gamla flortar. Det var sjuuuukt! Jag och Kiel akte tidigt sa jag kunde ge honom skjuts hem. Utanfor hans barack sa var det ett helt gang med soldater (klockan ar halv tva pa natten) och dom SPRINGER?! Lite tortyr! Kiel sa att dom antagligen hade traning. Daligt nar dom har traning mitt i natten, haha!

Fortfarande inget kort pa Kiel. Kommer senare!

Ha det bast!
Emmalicious

Inga kommentarer: