torsdag, mars 22

No subject

Borjade titta pa En geishas memoarer idag. Far se om jag tittar klart senare. Jag orkade helt enkelt inte nu. Jag borjar bli lite frustrerad over att ha Mimi har. Jag alskar henne och hon ar underbar men har man varit ensam varje dag i 7 manader sa blir det lite mycket att ha henne hemma hela tiden. Men hon ska pa jobbintervju imorgon tror jag, sa hon kanske forsvinner om dagarna da :D

Favortilaten just nu ar All good things (come to an end) med Nelly Furtado. Dom spelade den aldrig har sa jag hade aldrig hort hela den innan jag fick den av Niklas pa skivorna han skickade. Foresten, tack Niklas for chokladen :D. Uppskattad!

Det ar over med Kiel iaf. Jag forsokte skriva till honom igar men han verkade inte bry sig, sa da bryr val inte jag mig heller. :(

Snart helg och da kommer Adela hoppas jag! Hon drog ut en tand igar sa hon kan inte roka eller dricka sa hon vet inte om hon vill komma, haha :D.

Larrys fodelsedag idag. Jag kopte tva tidningar och strumpor till honom (bara for att han klagade pa att han aldrig hade strumpor haha). Maste jag saga att ekonomin inte ar sa bra :P

Favorit
dryck: Vatten med smak
lat: Nelly Furtado - All good things (come to an end)
partylat: Nelly Furtado, Timbaland & JT - Give it to me
parfym: Kommer inte ihag vad den heter, men Armani ar den fran iaf
snack: Peanutbutter and crackers
hjalte: Kim
program: SCI
kandis: Hugh Grant
farg: Orange och rod

Inga kommentarer: