lördag, december 30

Military ball!

Yes! Igar var jag pa militarbal. Det var precis sa som ni tror att det var. Mycket prat, obekvama klanningar, fulla militarer och helt okej mat. Maten var faktiskt mer an okej, den var faktiskt jattegod. Forutom desserten som var Cheesecake och jag gillar inte den amerikanska cheesecaken. Den smakar inte alls som den vi ater i Sverige, och jag alskar den i Sverige. Men kottet var gott :D. Jag har faktiskt bara den har bilden fran balen och den ar pa mig, Kim och Larry nar vi sitter vid bordet, sa ni kommer inte kunna se min klanning, men ni far helt enkelt overleva. Det var Buntarica som babysat istallet for mig, och hennes vardbror skjutsade henne hit och han sa TRE ganger att jag var otroligt vacker :) Sa jag antar att jag sag okej ut :P
Vid vart bord satt det en helt otrolig kvinna. Hon var den mest odragliga person jag nagonsing traffat. Hon var full och otrevlig. Nar Kim pratade sa satte hon upp handerna och gjorde typ gester (ni vet, som att hon pratar heeela tiden) och det var forsta gangen dom traffades. Om dom hade varit kompisar hade det varit roligt, men hon var out of control. Kim var nara att sla ner henne, och hade antagligen gjort det om inte kvinnan varit tre ganger sa stor som Kim och om hon inte hade varit en san som slogs (vilket hon skrot om). Hon sa ocksa att maten Kim at skulle ga direkt till hennes hofter (hon antydde att Kim var tjock). Kim ar valdigt valdigt smal. Hon sa att Larry var en Fat ass, Larry ar inte tjock. Hennes make skulle fa a award, hon brydde sig inte. Hon sa: I don't care about a stupid award. I'm not getting anything. Hon var makalos!
Sen skulle ni se the Punch ritual. Dom tar upp nya lojtnans och dom som har fatt e naward och tvingar dom dricka, lyssna pa det har, en flaska champagne, en flaska absolut vodka, en flaska vin, en flaska konjak, en flaska tequila och en flaska rosevin eller nat. Mixat! Dom maste bevisa att dom ar starka och klarar av tuffa saker! Hahahahaha, det var hemskt! Jag madde daligt av att titta pa den dar blandningen, haha!
Jag fick vinglaset som man hade vid bordet. Det fick man ta med hem, sa jag har ett litet minne fran den dar balen :P
Nu ska jag ga till gymmet innan jag traffar Buntarica och kanske Aline for coffee :)
Ha det bast! / Emmalicious

Inga kommentarer: