tisdag, januari 2

Nytt ar!

Jag tror jag ska ga tillbaka till kyrkan. Jag har funderat pa det nagra dagar nu. Det finns ratt sa manga kyrkor har och jag tror det skulle gora mig gott att ga dit nan gang i manaden. Plus att jag verkligen saknar att sjunga latar. Aven fast det later forjavligt :)

Nytt ar och nya mojligheter. Jag tror det har aret kommer bli bra. Jag tror det kommer bli jobbigt men som Carro sa, jag ar en fighter sa jag klarar nog av det hoppas jag :) Min vardmamma ar hur cool som helst. Hon ar som min andra mamma. Har jag inte mamma har jag henne. Jag kommer sakna henne jattemycket nar hon aker i April. Jag saknar min familj oooootroligt mycket. Jag borjade nastan grina nar jag laste from daughter to daddy cards pa Hallmark. Det ar fyra manader kvar nu :)

Sara, min angel, nu namner jag dig. Jag saknar dig och dina rad, som jag inte brukar lyssna pa men som du delar med dig av anda :) Du har hjalpt mig sa mycket! Du ar inte glomd aven fast du kanske inte alltid ar namnd. Du har en speciell plats i mitt hjarta efter vara roomieveckor forra sommaren :)

Favoritlaten jag sjunger hela tiden nu for tiden ar: Glory!
Jag har inte tankt pa den laten pa ett ar ungefar och nu sjunger jag den hela tiden. Den ar bra! :)

45 dagar kvar innan jag ar bolagslaglig :D

Ha det bast!
/ Emma

Inga kommentarer: