onsdag, december 6

Here we go again

Nu vet inte jag om dom spelar Bowling for soup i Sverige, men om dom gor det, sa vet ni att overskriften kommer ifran slutet av laten High School never ends. Jag antar att det skulle kunna komma varsomhelst ifran, men jag tog den darifran :)
Detta ar en bild tagen pa (fran toppen till v) Christina, Mona, Andrea, jag, Paulina och Lessia. Vi tog det nar vi var pa middag hos Andrea. Ganska fint va :) Mona ar Andreas kompis och Lessia ar en au pair fran ett annat foretag men annars ar vi AuPairCare au pairer pa bilden :)
Jag har inte gjort sa mycket sen i mandags. Jobbat, tittat pa nar Hannah hade "julkoncert" i skolan. Dom sjong tva latar. Jag kande verkligen att det var vart att aka dit. Jag har ocksa bakat brownies sa nu sitter jag och mumsar pa dom. Mmmm, jattegott :)


Jag funderar pa att gora hal i naveln. Ami gjorde det for nagra veckor sen och hon har verkligen frestat mig. Det kostar bara 210 kr ocksa, sa det ar ju inte ens dyrt. Jag ar bara sa himla radd att det ska bli infekterat och min forsakring inte tacker det. Vi far se hur jag gor. Det ar ju snyggt. Hmmm, jaa, vi far se. Och Ami ar otroligt bra pa att prata folk into saker.

Idag akte jag till Andrea efter att jag hade lamnat av Nick vid skolan. Vi satt och drack VANLIG cola (smakar konstigt btw) och pratade om lordagen. Vi festade pa olika stallen, och det var typ forsta gangen sen mitten av oktober. sa ni kan ju tanka er att vi hade mycket att prata om. Och hennes bitciga kompis i San Diego var tydligen avundsjuk pa henne och hennes kompisar (alltsa mig mfl) och det var darfor hon laste Andreas email. Ha, precis som om det skulle forklara nat. Eller inte. Bara darfor att Andrea pratar engelska i USA. Tragiska manniska. Fast jag maste saga att jag kommer sakna Ami nar hon drar till Pennsylvania. Vi ar sa lika men anda sa olika. vi ar svenskor bada tva iaf :D I lordags sjong vi Nar vi tva blir en. Jag tror inte att Aaron gillade det :P. Han ar tragisk han med.

Detta ar Paulina och Ami. Gissa vem Ami ar? Ratt! Den blonda! Visst ar hon liite lik Nicole Kidman? Jag tycker hon ar aplik henne. Fast Nicole ar over 30 och Ami ar 20 :P Paulina ar 27. Gammal i kroppen men ung i hjartat. Hon och jag kommer jattebra overens, och jag vet inte om det ar for att jag ar valdigt mogen eller for att hon ar otroligt omogon, men kommer overens gor vi. My big sister iaf, tillsammans med Andrea. Dom maste alltid se efter mig, hahaha. Tror dom iaf, jag klarar mig sjalv ;) Fast dom har faktiskt hjalpt mig ur some tight spots in the past, sa jag ar jatteglad att jag har dom. Foresten sa skulle jag jattegarna vilja ha en korsett precis som Paulina har pa sig. Saaaa snyggt!

Jag vill ocksa saga grattis till min alskling som fyller ar idag! Grattis Claudita Lorena Raphaela Araya Figueroa. Jag alskar dig sa mycket, och saknar dig till och med mer :)

Ha det bra /Emma














Inga kommentarer: