tisdag, december 12

Deprimerad

Faktum ar att jag ar lite deprimerad. Fast bara lite :) Jag kan inte sova om natterna och jag mar illa nar jag ater. Imorse klarade jag knappt av att ata min flingor. Det kan vara for att jag ar sa otroligt trott hela tiden och jag kan inte sova. Jag ligger och vrider och vander pa mig hela natterna. Jag forstar inte. Det kan vara for att det borjar narmar sig jul och jag har insett att jag inte kommer vara hemma pa julafton. Fan vad jobbigt!

Som ni kommer ihag fran forra inlagget sa var jag pa husfest i fredags. Vad jag inte visste men som jag fick reda pa dagen efter ar att jag tydligen forsokte kyssa min kompis kille. Bull shit sager jag. Han ar sa javla patetisk. Bara for att han ar ful och tjock och den enda som vill ha honom ar Andrea behover han vill val inte komma med sana fjantiga logner. Varfor skulle jag forsoka kyssa honom nar jag hade Tim i fredags. Jag onskar jag hade en bild pa Tim sa hade ni ju kunnat se och jamfora. Men tank er... hmmm... sjuan i jamforelse med Naken-Janne. Vem fan skulle ni valja? Jag ar sa javla forbannad. Och nu ar andrea konstig mot mig. Inte konstigt egentligen eftersom hon tror att jag forsokt hangla upp hennes kille. Men arligt! Jag orkar inte med det! Vad ar det med mig egentligen? Hur kommer det sig att jag hamnar i mitten for det mesta. Star det 'fuck with me' i pannan eller?

Tim ringde foresten. Eller han skickade sms. Sa vi traffades i lordags. Klockan 1 pa natten haha, han hade ingen skjuts och det hade inte jag heller sa det var darfor han inte kunde komma dit jag var tidigare. Innan han skrev att han hade skjuts var lordagen den trakigaste kvall jag varit med om. Jag hade ju ingen anledning att vara ute om inte han skulle komma, men sen nar han kom blev allt mycket roligare, haha ;) Sa snygg! Hahaha, han sa att jag var 'out of his league' oversattning jag ar mycket battre an han. Tydligen sa ar jag 'a smashing hit in America'. Jag vet att jag ar snygg haha :P I sondags kunde han inte traffas dock. Ass hole! Jag skrev att han kunde ringa om han ville traffas, och han svarade alrighty. Gubbe! Skriver han inte, ger jag upp killar for alltid ;P

Nej, nu ska jag ga och sova nagra timmar. Jag vet att jag inte borde, men jag orkar inte vara vaken. Ha det bast allihopa hemma i Sverige! God bless you all ;)

/Emmalicious

Inga kommentarer: