tisdag, december 19

Smasjuk!

Idag ar det andra dagen Nick och Hannah ar hemma fran skolan. Dom ar bada hostiga och halsontiga. Dom har ocksa smittat ner mig sa jag ar ocksa hostig och har ont i halsen nu. Det ar ta mig tusan tragiskt. Fast det ar skont ocksa. Jag har snart tittat klart pa OC sasong 3 och det skulle jag aldrig ha hunnit om inte dom varit hemma fran skolan. Jag ar inte klar med alla julklappar heller. Ahh, jag vet inte vad jag ska gora. Fast Kim och Larry kommer nog hem tidigt idag sa da kan jag dra till Walmart och leta efter nat. Om jag har fatt min lon vill saga. Jag har iaf fixat mamma och pappas julklapp, tack Niklas :)

Foresten sa kommer jag vara med pa NRJ imorgon, jag vet inte om dom kommer spela upp mitt samtal med Mikaela De Ville men ni kan ju lyssna imorgon om ni vill, och ni kan ocksa lasa om det i Mikaelas blogg pa www.nrj.se pa torsdag, eller imorgon. Ni kan ju kolla och se :)

Saa, festen i lordags, den var helt okej. Killarna (eller gubbarna) krigade antagligen i andra varldskriget sa ni kan ju tanka er medelaldern pa partyt, haha, men jag hade det roligt anda. Gratis ol, chips och vanner. Det anda som forstorde partyt, var Paulina. Har ar vart samtal:
P: - Emma, that is your last beer!
E: - You know what Paulina, you're not my mum.

Och jag kan helt arligt saga att jag inte var sa packad. Det enda jag hade druckit var ol och det enda jag gjorde var att prata, men tydligen pratade jag pa fel satt eftersom hon kande att hon behovde bestamma over mig. Ahh, she's not the boss of me! Idiot! Blir ni forvanad om jag sager att hon inte pratar med mig nu. Men faktum ar att det inte ar jag som har gjort fel sa jag tanker inte be om ursakt. Ahh, fan vad arg jag blir!

Neej, nu ska jag ga och ata lite thin wheats crackers. My favourite :P

Ha det bra och god jul och gott nytt ar om jag inte skriver innan jul!

/Emmalicious

Inga kommentarer: