lördag, december 16

Lordag

Nu ar det lordag och jag jobbar faktiskt. Inte for att det ar sa anstrangande en lordag. Jag behover inte gora laxor, inte laga mat, dom for titta pa tv sa jag kan sitta har hela dagen utan att kanna att jag jobbar. Och jag far betalt for det! Awesome! Kan ni kommer pa ett battre jobb? Nej skulle inte tro det :P Hahaha, fast jag skulle kunna komma pa typ hundra jobb som ar battre, men what the heck.

Ikvall blir det fest. Nan fest hos nan polsk kille som Paulina kanner. Tydligen kommer medelaldern vara 27 men sa lange jag har Adela med mig overlever jag! For min alskling kommer idag! Jaaaaaaaa :D Och hon ska tydligen traffa hennes heting idag. Det ska bli kul att se honom, hon har ju pratat ratt sa mycket om honom om man sager sa :)

Idag bakade jag Sverigekaka och lyssnade pa julmusik. Det kandes valdigt svenskt och jag fick lite, men ytterst lite julkanslor. Jag tycker vi kan skippa julen i ar. Den ar ju egentligen inte sa viktig. Idag kunde jag ga i shorts nar jag tog min promenad. Hur juligt ar det pa en skala egentligen. Jag vill ha sno och minusgrader och glogg och pepparkakor. Ahhhhhh, ge mig!

Killar ar idioter. Jag tanker inte lata killar behandla mig hur som helst. Saa, so long, jag gar vidare till nasta och jag behover faktiskt inte leta sa lange.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om för det ekar i huvudet och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna, den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna

Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick och allt var förlorat Jag satt där med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick allt jag hade förstorat

Jag har spelat in band nu, eftersom min bil inte ar sa modern sa har den inte en CD spelare utan bara en bandspelare, men jag lanade Paulinas cdspelare och spelade in band sa nu har jag bra musik i bilen igen, och behover inte vanta pa radion igen, moahahahahaha!

Jag saknar mina vanner. Mary, min aldsta van :)Lynn, vara langa samtal i din sang medan vi at vad vi kunde hitta i din garderob. Carro, konstigt nog sa saknar jag din konstiga humor och sattet du alltid lyste upp forfesterna pa. Rebecca min Rebecca, du och jag. Jag saknar kanslan att kunna beratta allt for nagon. du var min nagon hemma :) Mi chica bonita, vara fester, eller vara toalettbesok pa vara fester. Forlat for allt jag har gjort mot dig, du ar alldeles for bra for mig. Och Claudia, min alskade alskade Claudia, jag vet inte ens om jag kommer se dig igen. Fast du har sagt att vi ska traffas sa jag tror dig. Mitt liv skulle inte vara halften sa bra om inte du funnits i det. Du har nog hjalpt mig bli den jag ar idag :) Jag alskar er alla sa otroligt mycket, och USA skulle vara mycket battre om jag kunde dela det med er pa ett storre satt. Istallet forsvinner jag mer och mer ifran er, jag ar inte samma person som nar jag akte, och jag hoppas ni kommer gilla mig nar jag kommer hem igen, aven fast jag ar mer arrogant. Ni kommer alltid vara mina vanner iaf :)

Hmmm, det ar nat som har hant har som jag inte kan komma pa. Jag vet inte vad det ar. Aja, jag kommer kanske pa det. Men nu ska jag ga och gora mig ordning for Adela kommer snart. Skriver kanske imorgon och berattar om min kvall.

Ha det bast allihopa! / Emmalicious

Inga kommentarer: