onsdag, december 27

Dorm Roomfest

Japp, da var julen over, och jag maste saga att det ar skont. Nu kan livet ga tillbaka till rutinerna jag vet. Det ar bara nyarsafton kvar att overleva, men det ska nog ga bra hoppas jag. Far se om Andrea behagar att ringa tillbaka, vilket hon har vagrat sen i fredags sa jag har en teori om att hon ar arg pa mig. Jag undrar varfor. Men det verkar ju vara innegrejen har, vara arg pa Emma utan att beratta varfor.
Imorse akte Mimi och Grandpa hem. Dom har varit har sen i fredags och firat jul med oss. Mimi och Grandpa ar Larrys foraldrar och dom bor i Maine, vilket ar kanske 17 timmar harifran. Sa ni kan tanka er avstandet. Det ar till dom jag ska i sommar, innan jag kommer hem.

Jag var ut i mandags. Ahh, stort va, precis som om ingen i Sverige var ut i mandags. Men har ar det inte sa stort att ga ut pa juldagen faktiskt, eftersom man faktiskt firar juldagen har. Men det var nagra stycken ute och det slutade med att jag sov on post faktiskt. Det var efterfest dar (nu i efterhand maste jag saga att det inte var det smartaste jag har gjort eftersom det inte ar sa latt att ta sig darifran men pa kvallen var det kul) och jag fick sova inne i en killes rum vars rumskamrat var hemma over julen. Jaa, Lynn, vi sov bara. Dom har otroligt sma sangar i dom dar rummen, vi hade inte ens fatt plats i en, haha. Igar var det inte riktigt lika roligt, eftersom jag inte kunde ta mig darifran. Det slutade med att Michael (killen vars rum jag delade) fick vacka sin andra kompis Michael och hans flickvan sa fick dom skjutsa hem mig. Det var nastan tragiskt. Aldrig mer sager jag. Alldeles for komplicerat och alldeles for sma sangar. Jag har en queensize bed i mitt rum sa noja mig med nat mindre finns inte. Jag har lite ont i ryggen ocksa, men det kan ha med tiden i manaden att gora ocksa.

Jaa, ni kanske vill veta vad jag fick i julklapp. Jag fick presentkort pa Starbucks av Kim, presentkort pa GAP av Mimi och Grandpa, tuggummimaskin, pussel, jelly beans och ljus av Nick och Hannah, en massa stockingstuffings fran Kim och Larry, parfymen Dolce&Gabbana - Light Blue fran Kim och Larry, parfymen Gucci-Rush fran Adela och en halsduk fran Mimi och Grandpa. Det kan ha varit nat mer, men jag kommer inte riktigt ihag det :) Det var en helt okej Jul faktiskt. Det var ju inte som jag var van vid, men jag overlever. Den hardaste tiden ar over och nu ar det bara att ta sig igenom dom narmsta manaderna (som innehaller min 20-arsdag btw).

Ha det bast och Gott nytt ar!
/ Emmalicious

Inga kommentarer: