lördag, december 9

Vi ar som Moses, vi leder vagen.

Hahahaha, ja sa kande jag och Amelie oss igar nar vi var pa vag ut. Dom foljde oss. Ohh, jag kanner att jag far en Moses moment. Det flodar i kroppen ;)
Fan vad jag kommer sakna Ami nar hon aker imorgon. Idag var det sa trakigt nar hon akte fran mig. Det ar sa himla skont att bara traffas vi tva och ta en kaffe och klaga pa Sverige och USA... pa svenska! Nu gar jag ju tillbaka till bara engelska igen.

Igar var vi ut. Eller vi var faktiskt pa husfest. Sa javla kul! Jag och Ami kommer in i koket med vara vinflaskor ("dricker ni VIN?") och det ar fullt med sprit. Hmmm, ska man forsoka trycka i sig vin nar det finns sprit och apelsin juice? Nej, tror inte det. Tre groggar senare och Emma madde bra ;P Jag traffade en kille. Tim heter han och ar naturligtvis army guy. Haha, Kim fragade mig imorse om jag traffade en kille, och sen sa fragde hon om han var en army guy. Yeah of course, everyone in Fayetteville is army guy. Det var mitt svar :P Sa himla sot. Saaaa sot :D Fran Irland kommer han sa han har varldens sotaste dialekt :D Far se om han ringer. Jag ar ju inte sa saker pa det :P Killarna har, dom duger i krig men annars ar dom skitstovlar, mer eller mindre :P

Jag ska till Turkiet i augusti! Jaaaa! 7 kommer jag hem, 11 aker jag igen :P Jag har bestamt mig. Jag ska aka! Jag fragade bade Karin och Lynn om dom ville folja med och jag tror det ar Lynn som kommer sitta next to me on the plane drinking cider :P Eller drinkar, vad vi nu vill ha. Tank er: sol, bad och fest i en vecka. Awesome!

Pappa berattade igar att han tankt skicka en julmust till mig men han fick inte for mamma. Fan vad gott med julmust! Och vet ni mer vad jag saknar? Falukorv med makaroner. Vad gott! Och fiskbullar. Och fiskpinnar med potatis. Och spagetti och kottfarssas. Ahh, vad jag saknar mat. Mat jag kanner igen. Jag har aldrig atit sa mycket kyckling som jag har atit har, nagonsin.

I torsdags nar jag och Hannah Rose gjorde hennes laxa sa skrev hon "Emma, I love yow" (lite problem med stavningen) till mig. Hon ar varldens gulligaste tjej. Arligt talat. Ahh, jag alskar dom sa mycket. Jag vet inte hur jag ska kunna lamna dom. :'(

Jag ringde Annabelle igar. Klockan 4 pa natten. Hahahahahahaha. Jag ar ledsen Annabelle, men det var kul att prata med dig :D Forsta gangen sen jag kom hit. Trakigt att jag maste ringa nar du sover dock :)

Jag ska gifta mig med killen som heter Figueroa i efternamn, for da blir ju jag och Claudia.. typ, jag vet inte.... coooola. Hahahahhahahaha!

Nu ska jag dra och sova en liten stund till tror jag. Tjugo over nio ar lite for tidigt att ga upp dagen efter :P Ha det bast! / Emmalicious

Inga kommentarer: