lördag, december 23

Javla skithogtid!

Jaa, da var det jul da. Hmmm, inte pa sa mycket julhumor maste jag saga. Jag tycker faktiskt att vi kan skippa hela hogtiden. Jag orkar inte vara har langre, faktiskt.
Lynn fragade mig nar jag pratade med henne forut, om jag helt arligt funderade pa att aka hem, men det gor jag inte, just nu kanns det bara skitjobbigt att vara har, men jag far tanka sa som jag sa till Ami att tanka. Ha saker att se framemot, hela tiden. Februari 15: min fodelsedag, Mars: jag aker till Ami och halsar pa, Maj 7: familjen kommer :), Juni: Jag aker till Maine, Augusti: Jag kommer hem. Det ar ju inte sa langt kvar. Bara typ, 7,5 manad. Jag menar, nar jag kom hade jag tre mal framfor mig: Halloween, Thanksgiving och jul och nu ar vi redan vid jul, sa jag tror jag overlever dom manaderna som ar kvar.

Paulina pratar inte med mig, Andrea pratar inte med mig, Adela bor en timme bort och Glayce och Aline aker bort over jul. Jag ar helt ensam alltsa. Ahh, vad patetisk jag later. Och Sara bara, men Emma, skaffa nya kompisar. Ohh, jag onskar att det var sa latt, men jag ar faktiskt riktigt blyg :S Och jag ar inte pa humor att vara social.

Jag ska pa bal nasta vecka :) Jag kopte klanning i forrgar och ska kopa smycken typ nasta vecka antar jag :) Den ar saaa fin. Inte riktigt en balklanning men Kim sa att den var jattefin och den dog precis som den var :) Jag ska knappa kort pa mig sa ni far se :)

That's it I guess, hoppas ni har enjoyat det och ha a holly jolly christmas!

Favorit
dryck: Diet coke (gryyyymt gott)
lat: Nelly Furtado - Say it right
parfym: Warm vanilla sugar - Affarsmarke
partylat: Sean Paul ft. Rihanna - Break it Off
snack: Thin wheat crackers (still my favourite)
hjalte: The American Army och My friendly neighborhood Spiderman
program: The O.C.
farg: Svart och rod

Inga kommentarer: