onsdag, januari 10

Nytt ar nya tider

Jag och Nicholas var pa bio i sondags. Eragon. Faktiskt riktigt bra. Jag blev otroligt forvanad, for jag trodde den skulle vara skit, men det var helt klart sevard. Fast jag kanske skulle vanta tills den kom ut pa video dock. Lite i "the gay guys on the montain" anda, hahaha. Eller vad sager du Lynn? Men Nicholas ville verkligen se den och eftersom hans fodelsedag ar nasta torsdag sa tankte ja gatt vi kunde ga. Jag har borjat lasa boken nu ocksa, eftersom filmen ar baserad pa en bok, och den ar grym faktiskt :P.

Larry har akt nu. Jag vet inte vart, men han ar inte hemma iaf. Han ar och hoppar ut fran flyplan och tranar infor Irak nanstans. Han ska faktiskt aka dit pa traningslager i 3 veckor snart ocksa. Till Irak alltsa :). Helt arligt ar det skont att han ar borta. Jag borjar bli irriterad pa honom och har jag otur sa spricker jag... och jag tror det skulle gora ont :/. Fast nackdelen med att Larry ar borta ar att jag antagligen far jobba mer helger. Men sant som hander. Jag overlever :D

I Sondags var jag pa Buffalo Wild Wings i FEM timmar och tittade pa football. Det var NY Giants versus Philadelphia Eagles (helt arligt kommer jag inte ihag om dom var eagles eller inte men dom kom fran Philly iaf). Skiiitkul var det, men eftersom det ar trapallar hade jag en aning ont i arslet nar jag akte darifran, haha. Aline alskar att vara dar, hon ar dar varje sondag. Det var min tredje gang eller nat nu. Fjarde kanske, men det ar roligt. Super Bowl startar i Februari sa da maste vi aka dit jattetidigt om vi vill ha en sittplats. Och det vill vi ha.

Jag har klippt mig foresten. Jag ser otroligt konstig ut, but it starts to grow onto me. Jag borjar gilla det alltsa :) Har ingen bild dock sa ni far vanta lite pa det, haha :P

Nu ska jag ga och duscha och sen ska jag aka och se om jag kan bestalla linser idag :)
Ha det bast! / Emmalicious

Inga kommentarer: