onsdag, januari 17

New haircut!


Japp, nu har jag skaffat en bild pa mig sjalv sa nu far ni se den nya och annorlunda Emma. Med lugg och bla ogon, hahahaha. Jag vet att jag ar snygg :P Lagg ocksa marke till klockan och ringen. Hahahaha! det trodde ni inte va :P. Jag anvander ocksa vaska varje dag! Den ar fullpackad med saker som kan behovas. Jag skulle nog inte overleva utan den. Jag har blivit alldeles for feminim har, hahahaha!
Foresten sa ar jag inte langre tillaten att ta bilen pa helgerna. Jag pajade ett dack i sondags natt och det ger dom en massa problem. Saa, tills jag har fatt tillbaka deras fortroende sa for jag inte kora pa helgerna... eller pa kvallarna pa helgerna. Saaa, jag kommer vara hemma dom narmsta helgerna :/
Asch, jag overlever. Det ar bara det att jag blir sa uttrakad! Jag orkar inte sitta och titta pa tv hela tiden, sa da gar ja goch lagger mig vid tio istallet och da vaknar jag 7. Hur kul ar det pa en skala?
Nu ska jag ga och ata lunch och sen ska jag ta en tupplur, hahaha!
/Emmalicious

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit Ema, du har ju skaffat naglar också! Du är så fin, och jag älskade klockan och ringen, det var NÄSTAN det första jag såg, efter håret då:) Haha, du kommer att var mer feminin än mig när du kommer hem :D