lördag, januari 20

Lordag

Igar var jag pa It'z. Det var trakigt. Otroligt trakigt. Jag betalade $12 for att ga in pa nattklubben och det var nastan inga dar och det ar inte precis som om jag dansar. Nej, skitkvall! Men jag traffade Jen iaf och hon sa att hon gillade mig egentligen men det ar so awkward when we're all together and that is why I'm not with you. BS sager jag. Om jag klarar av att vara civil mot andra sa kan val andra vara civil mot mig. Men hon skulle ringa mig, aven fast jag ar persona non grata i deras umgangeskrets. Det varsta ar att jag vet att hon inte gillar mig egentligen for hon pratar om mig med andra. Varfor vill hon i sa fall vara med mig. Aha, ni har kommit till samma conclusion som mig. Hon vill ha forsta hands scoopet pa vad jag tycker om andra. Det maste vara det, och nej jag ar inte paranoid. Synd att jag ar sa himla trevlig och sweet mot andra nu och inte sager vad jag tycker. Alla far gora som dom vill. Moahahahahahha.

Btw, blir kanske att traffa Travis Scott ikvall :) Far se. Joye skulle ta med honom sa inte Lesia tror att jag och Joye ar kar i varandra, hahahaha. Tusan jag onskar jag hade ett kort pa Joye, han ar faktiskt riktigt snygg. Sa dar elegant snygg. Kan forsoka ta ett ikvall.

Nu ska jag ga till gymmet och sen ska jag duscha. Jag stinker! Jag onskar dom kunde infora forbud mot att roka inomhus har med som i resten av USA! They are sooooo slow!

So long!
/Emmalicious

Inga kommentarer: