tisdag, januari 30

Army? Hell yeah!

Japp, jag har nog nastan bestamt mig vad jag ska gora nar jag kommer hem! Lumpen, here I come! Japp, jag vill gora lumpen. Jag vill bli tranad i att doda manniskor. Inte for att jag vet om man blir det i Sverige men jag vill gora nat for Sverige. Helst skulle jag vilja ga med i den amerikanska armen men da maste man antigen vara medborgare eller ha Green Card. Och jag har/ar inget av det. Carro sa att jag antagligen inte skulle vilja gora det nar jag inte ar omringad av soldater hela tiden, och sa kan det vara, men just nu vill jag :D Se nar det 10 manader. Overlever jag 12 manader i ett annat land overlever jag nog 10 manader med permissioner. Sen bar det av till Afghanistan (hoppas jag) i ett ar och da ska jag lara afghaner att hantera vapen. Ohhh scary, hahahaha!
Det ar sa sjukt bara for innan jag kom hit, ville jag skrota den svenska armen och nu vill jag ga med i den. Vem vet, jag kanske till och med utbildar mig till officer. Nej, det kanske ar att ga lite for langt. Forst och framst maste jag fixa knat och sen ska jag ta mig igenom dom 10 manaderna.

Hahaha, tack foresten Carro, nu vet vi var dom kommer ifran. Nu vet vi ocksa varfor dom inte spelas har :P

Sangen nedanfor sjongs nar jag var pa militarbalen och den var sa vacker. Det kan vara svart for er att forsta, eftersom Sverige inte ar i krig och sa men har ar Armen allt. Den skyddar oss. Vi kanner oss trygga darfor att soldater ar i Irak och krigar.

Jag har haft en jobbig vecka ocksa. For jobbig for att prata om. Pappa fick mig att ma mycket battre aven fast det fortfarande inte ar bra. Jag langtar tills ni kommer. Bara 3 manader kvar nu! Bara, vilket skamt!

Ha det bra!
Emma

Inga kommentarer: