måndag, januari 15

Ferre for tredje kvallen i rad!

Japp, sa ar det! I fredags festade jag (eller var nykter men jag var ut iaf), igar festade jag till klockan 7 pa morgonen. Ahh, fest i riktig Sverige anda. Jag och Travis bestmade oss for att ta oss en ol halv sju pa morgonen. Det slutade med 4 for han och 2 for mig. Ol ar ju inte min favoritdryck precis. Ikvall ska vi ocksa festa, men vi far se hur det blir med det. Lesias "pojkvan" har inte ringt an och det skulle ju vara bra att ha en plan nar klockan borjar narma sig atta pa kvallen, hahaha. Jag ar fortfarande bakfull fran igar ocksa. Jag har atit en halv sallad och ett apple idag, hahahahahha. Det ar vad jag fatt i mig! Oh, just ja, en kopp halvvarmt kaffe ocksa. Jag har sovit 9 timmar dom senaste tva dygnen sa jag borjar bli lite sliten. Imorse ringde Lesia och vackta mig 12. Jag hade sovit sen typ halv 8 - 8 nan gang. Inte uppskattat maste jag saga. Foresten sa har jag traffat en kopia av Pal. Jag trodde verkligen att det var han nar jag sag honom forsta gangen. Dom ar inte sa lik varann till utseendet men till sattet dom pratar, star, gar, skrattar, blinkar med ogonen, ja ni forstar poangen. Creapy!

Jaa, nu ska jag sluta och forsoka hitta pa nat annat att gora! Ha det bast allihopa!
/ Emmalicious

Inga kommentarer: