fredag, januari 12

Hey ho, listen what I say oh!

Red Hot Chilipeppers lat Snow ar grym! Jag funderar till och med pa att kopa skivan. En annan lat som ar bra ar Sean Pauls Break it off. Och P.Diddys Tell me. Satan vad bra latar det kommit nu! Sen lyssnar jag pa NRJ och har aldrig hort halften av latarna som spelas dar. Tragiskt.


Jag kom av mig lite grann i min skrivning. Jag fick just hora att min vardmamma aker till Irak i februari istallet for i slutet av mars borjan av april. Och Larry ska ju bort han med. Ahh, jag hatar att aldrig veta vad som hander.


Hmm, undra vad som hander ikvall? Helt arligt kanner jag for att stanna hemma och bara ga och sova. Kanske ska gora det, efter en snabb kaffe med girlsen pa The Coffee Scene --->
Det ar sa sjukt. Den har bilden betyder sa mycket for mig. Jag ar dar VARJE vecka, och ni dar hemma har ingen aning om hur det ens ser ut inne dar. Knasigt!
Det ar verkligen sa att jag lever ett helt eget liv har borta. Vagar sa som Skibo, Morganton, Cumberland, Owen och McPherson Church betyder inget for er, men ar benstommen i Fayettesville och ar vagarna som betyder allt. Namnas bor ocksa All American, Bragg Boulevard, Raeford och Ramsey. Skibo ar shoppinggatan, Bragg Boulevard ar sluskgatan med prostituerade (och jaa, jag har sett dom) och Ramsey ar gatan ingen vill till eftersom den ligger langt bort at helvete. Efter det har aret kommer jag aldrig ringa nagon och saga: Let's meet at Starbucks on Skibo, next to the mall. You just turn right on Raeford and continue down Skibo until you've passed Camp Ground and Morganton. You see Sears on your right hand side too! Sa javla sjukt! Jag antar att alla som flyttar kanner sa, men bara dom som bara kommer vara borta for en liten stund forstar hur jag kanner. Malin vet! Hur manga av hennes kompisar kommer aka ner till Spanien och ga pa samma gator som hon gick pa? Ahh, weird!
Naa, ska dra och duscha nu! Ha det bra! /Emmalicious
Favorit
dryck: Vatten med jordgubbssmak
lat: Snow - Red Hot Chilipeppers
parfym: Gucci - Rush
partylat: Sean Paul ft. Rihanna - Break it off
snack: Oreo chocolate cookies
hjalte: American Army
program: O.C.
farg: Svart och rod
kandis: J.T. (singel och hetare an forut... Grrrr!)

Inga kommentarer: