lördag, januari 27

Saturday!

Idag ar det lordag! Idag kommerAdela! Jaaaaaa :D Tusan vad jag saknar henne nar hon inte ar har. Malin, hon bor i Pinehurst och nar du kommer ska du fa traffa henne sa kan du fa hora hennes asikt om byn, hahahaha :D


Idag blir det forst prommis sen gymmet och sen the mall med Adela, Lesia och hoppas Buntarica. Jag har inte traffat Bua pa tva veckor sa jag hoppas hon kan komma :D


Ikvall ska jag ocksa pa hockey match. Det ar au pair mote sa jag maste ga. Inte for att jag kanner for det, men eftersom jag inte jobbar sa maste jag ga. Efter hockey ar det fest hos BLanca, men efter som Adela inte kan ga sa gar vi nog till Huske istallet. Eller Downtown som vi ocksa kallar det. Eller Towntown som Andrea kallar det, hahaha! Hoppas det blir roligt. Men det brukar bli roligt med Adela :D Och jag och Lesia har alltid kul. Eller vi har alltid kul nar det ar vi tva. Forra veckan nar Jenn var med sog det totalt. Men hon ar trakig.


Tim vackte mig halv tva inatt ocksa. Idiot! Han undrade om jag var pa huske. Han sag sakert nan som han trodde var jag och da masta han ta reda pa om det var jag eller om det var fritt fram att ga runt som han ville. Idiot!


A picture of the girls from last friday btw: Forsok att inte titta pa min haxnasa, hahaha.
Fran topp vanster: Blanca (mexico), Emmie (Thailand), Lesia (Ukraina), Mylena (Brasilien),
Jag, Aline (Brasilien), Jenn (Schweiz), Glayce (Brasilien) och Christina (Brasilien).
Ha det bra!
/Emmalicious

Inga kommentarer: