lördag, februari 10

Today is the day!

Idag aker vi till Disney World! Imorgon kommer jag ga in genom grindarna till the Magic Kingdom och traffa Kalle Anka, Musse Pigg och alla andra. Tusan vad konstigt det ar! 8,5 h tar det att aka ner ocksa. Fuuuck! Jag ska ta med mig ett block ner sa jag kan uppdatera bloggen dar nere. Iofs sa kommer jag skriva allt nar jag kommer hem igen, men sant som hander eller hur :)
Det ar Blancas sista dag idag. Hon flyttar ner till Gilberg South Carolina. Jag vill inte! Jag vill ha kvar henne har! Nu maste jag ju lara kanna den nya au pairen igen. Tydligen ar hon fran Thailand sa hon kommer nog antagligen vara mycket med Emmie. Hon ar fran Thailand med, och Buntarica, skulle jag gissa pa. Alltsa, att den nya kommer vara med henne. Jag vet att Buntarica kommer ifran Thailand, haha :)
Tim skrev till mig igar. Kan han ge upp. Det ar verkligen som om han skriver bara nar han ar full. Javla idiot! Om han bara kunde sluta skriva och hitta nan annan att irritera. Hmmm, jag kanske ska skriva det till honom.
Maste ga nu for maste hjalpa Kim med hennes nya truck!

Ha det bast och vi hors nar jag ar hemma igen. 20 ar gammal :P
/Emmalicious

Inga kommentarer: