torsdag, februari 8

Lista

Jag har snott den har av Ami :D


Min kvinnliga sida:

[ ] Köpt en hårfön?

[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?

[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?

[x] Pratat känslor?

[x] Tänkt på att matcha mina kläder?

[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?

[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?

[x] Funderat på namn åt mina barn?

[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?

[ ] Druckit Cosmopolitan?

[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?

[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?

[ ] Känt mig sugen på en kopp te?

[x] Känt glädje över att få blommor i present ?

[ ] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?

[x] Blivit arg utan anledning?

[x] Gråtit efter 9 fyllda år?

[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?

[x] Pratat skvaller?

[x] Varit arg/sur utan att tala om det?

[x] Kramat en kille?

[x] Dansat?

Totalt: 16 p.


Min manliga sida:

[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit?

[ ] Ätit en blodig stek?

[x] Läst en biltidning?

[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?

[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?

[ ] Skött grillen under en grillfest?

[ ] Läst en bok av Jan Guillou?

[x] Läst ett nummer av slitz?

[ ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?

[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?

[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?

[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?

[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?

[x] Diskuterat bröst?

[ ] Gjort lumpen? (Viiiill!)

[x] Läst nick hornby?

[ ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?

[x]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?

[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?

[x] Lagat någonting på egen hand?

[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?

[ ] Tävlat i att dricka öl?

Totalt : 10p


Jag antar att jag ar mer kvinnlig an manlig. Tusan! :P


Jag ska beratta lite vad som hande igar. Jag skulle mota Lesia inne pa Ft Bragg eftersom hon ska borja ga pa gym dar (tank sjalva, gym med BARA soldater, hell yeah!). Ivf, sa maste man alltid visa leg och ga igenom gates nar man kommer dit. Jag (som bara har svenskt leg) maste ocksa lata vakterna soka igenom min bil medan dom ringer "dom dar" och fragar om jag far komma in. Det ar inte alla som far det :P. Igar sa sa vakten mig nar jag oppnade dorren och gav honom pass, korkort och forsakringspapper:

- I see you have a Gates Four sticker (jag bor i omradet G4).
- Ye..ee..es, sir (jag blir alltid nervos i narheten av dom).
- Do you live there?
- Ye..ee..es, sir.
- Where at in G4?
- Munford Drive sir.
Han chuckles lite och sager sen:
- Have a nice day, maam.
Han ger tillbaka mina papper och stanger min dorr. Jag startar bilen och kor fort darifran. Eller inte fort men ni forstar poangen. Jag var glad att jag slapp sokningen. Nu i efterhand har jag funderat pa det och insett att han gjorde fel. Han borde ha sokt min bil och han borde ha ringt och kollat, och bara darfor att jag bor i G4 betyder inte det att jag ar "battre" an andra. Jag skulle lika garna kunna ha bomber och skit i min bil som alla andra losers som bor i staden. Han tog en jakla risk nar han bara slappte in mig. Det ar ju for tusan en militarbas. Var ar sakerheten? Hahahaha! Kim sa ocksa, nar jag berattade det att det var konstigt. Det var konstigt.
Vi hittade inte gymmet om ni undrade.
Ha det bast!
/Emmalicious

Inga kommentarer: