lördag, februari 24

Fredag 02/23/07

Okej, gardagen! Forst maste jag bara trycka in att det har ar sjatte helgen jag ar nykter. Hmm, det var inte manga som trodde att jag skulle klara mig sa har lange :P Iaf, gardagskvallen borjade med att Lesia hamtade mig hemma (don't drink Emma, be a good girl Emma) och vi drog till The Coffee Scene dar Anthony kom och hamtade oss. Han ar var loser och han gor mer eller mindre precis vad vi vill att han ska gora, hahah! Vi drog till Down Town (Huske Hardware). Baste baren i stan. Jag alskar det stallet. Kan vara for att vi kanner agaren och nagra av bouncerna sa vi kommer in utan kryss och kan dricka. Dock, jag dricker inte langre sa det spelar ingen roll. Tragiskt. Jag alskar det iaf. Mycket army guys dar ocksa, haha. Iaf, det var lite trakigt sa vi drog. Jag korde Anthonys bil eftersom han hade smuttat lite rom och cola. First time w/ a stick since August. Creeepy. Bilen overlevde, jag overlevde och Anthony overlevde. Allt som behovs saga om den forsta bilturen. Vi drog till en irlandsk bar som hette O'Larrys. Vi stannade inte. Eller inte jag och Lesia iaf. Dom ville att jag skulle betala $25 och det tanker jag inte gora. Bara for att jag hade oturen att fodas 87 istallet for 86. Anthony ville stanna for hans kompisar var dar, sa han ger mig nycklarna till hans bil. Moahahahahaha, sa jag och Lesia och stack darifran snabbt som tusan.
Vi stack till the Big Apple (japp dar jag blev utslangd fran i Augusti) men det var trakigt sa vi drog till It'z. 15 minuter innan det stangde. Men eftersom jag och Lesia ar sa otroligt heta sa lyckades vi fa ragg anda. Hahahaha. Tva killar, ingen ar army faktiskt, fast den ena var marine sa det ar nastan samma sak, hahaha. I vilket fall sa bjod dom med oss till Huske ikvall pa partaj sa uppd. kommer om ikvall.
Ha det bast!
Emmalicious

Inga kommentarer: