måndag, februari 5

Nothing and everything

Okay, here's the thing dudes, jag ska ga i skolan, jag ska utbilda mig, jag ska ga pa studentfester och jag ska ha en nollning. Det ar bara det att jag inte ska ha den nasta ar, eller aret darpa, men nan gang kommer den. Jag ar inte redo att sla mig ner och bestamma mig vad jag ska gora i resten av mitt liv. Jag maste fa leva, fa se varlden och ha trakigt hemma i Soderhamn forst. I nagra ar till.
Och armen, om jag vill gora lumpen sa tanker jag gora lumpen! Ni far valja sjalv om ni vill skratta bakom ryggen pa mig eller bara acceptera det. Och Afghanistan? Hell yeah! Tank er sjalva. Ni hjalper andra att fa samma trygga liv som vi har har i vastvarlden. Att bygga upp deras forsvar, regering. Allt! Nej, jag vill gora det! Och jag kommer gora det, och sen kan jag borja tanka pa vad jag vill gora i resten av mitt liv.

Nog om det. Gissa vad det var for dag igar :D Just det! Super Bowl day!


Indianapolis Colts versus Chicago Bears.





Tyvarr maste jag saga sa van Colts. Men vi borjade starkt (Bears alltsa) men en touch down efter 15 sekunder, hahaha. Jag borjar forsta varfor amerikaner ar toookiga i sporten! Den ar ju grym! Fast lite for lang. 3 quarters vore lagom, haha.
"Mitt" lag (the Dallas Cowboys) akte ut i playoffs. Min favoritspelare fumlade med bollen och gjorde att dom inte vann. Tragiskt Tony Romo! Tydligen sa suger han. Fast han ar snygg iaf, hahaha. Synd bara att han dejtar Carrie Underwood. Hon ar ocksa snygg. Jaklar!
6 dagar till Disney World!
Ha det bast!
/Emmalicious

Inga kommentarer: