fredag, februari 2

Fredag

Jag ar sjuk. Jag ar forkyld och jag nyser pa dom mest olampligaste tidpunkterna. Till exempel under middagen, nar jag borstar tanderna, nar jag gor frukost. Ni forstar poangen.

Ikvall ska jag nog bara vara hemma tror jag. Kopa mig en film, eller kanske hyra en film och sen bara snaska godis, frasa nasan och mysa i soffan :) Jag kunde inte sova igar natt pga att jag inte kunde andas. Men Adela kanske kommer, och hon vill ga pa fest (det ar husfest igen). Adela gillar fester, och killar, och det ar mycket killar pa dom dar festerna, hahah :P Men jag vet inte om jag orkar :/ Plus att jag egentligen inte har blivit inbjuden. Det ar Andreas van som har bjudit in henne och Paulina och dom har bjudit in alla andra. Forutom mig da :P

Nicholas sa i veckan att han alskar mig :) Gullungen! Och igar fragade han om vi skulle gifta oss, hahahaha. Jag tackade artigt nej :P

Idag ar det Buntaricas fodelsedag! Hon fyller 22 ar :D Tank er att vara gravid vid 22 ars alder. Aaaaghhh. Panik! Men hon ar jatteduktig :)

14 dar till min fodelsedag :D Och 8 dagar tills vi drar till Disney World. Det ska bli ssaaaaaaa kul!

Ska dra till duschen! Ha det bra!
/Emmasickious

1 kommentar:

Anonym sa...

Men emma, armen? Allvarligt?! Så kan du ju inte göra, du måste ju börja plugga så att jag kan ta med dig på alla superroliga studentfester fattar du väl! Å, nollningen, den skulle man ju inte vilja missa för allt i världen förstår du väl?

Men du vet att jag stödjer dig vad du än vill göra... så länge du inte gör något alldeles för självmordsbenäget... men vad fan skulle du göra i afganistan? :P