fredag, juli 6

Weird lista

1. Skulle du kyssa personen du kysste sist, igen?
Jaaa :)

2. Har du sagt till nan att du ska gifta dig med den?
Hahaha, neeej

3. Har du tyckt om nagon sa mycket att det gor ont?
Nej, inte direkt

5. Ar du lyckligare singel eller i ett forhallande?
Eftersom jag inte direkt varit i ett forhallande sa maste jag saga singel.

6. Har du nagonsin sagt att du alskar nagon utan att mena det?
Sakerligen. Usch, tragiskt.

7. Har du haft ett krossat hjarta?
Nej

8. Har du nagonsin krossat nan annans hjarta?
Jag vet faktiskt inte... kanske

9. Pratar med nagon av dina ex?
Hahahah, vilka?

10. Sista gangen du kysste nan?
Borjan av Juni. Typ precis innan jag akte till Maine.

11. Om du kunde, skulle du ga tillbaka i tiden och andra nat?
Neej, tror inte det.. what doesn't break you makes you stronger.

12. Ar du en bra flick/pojkvan?
Jag vet inte! Hahahahahah..... men antagligen inte.

13. Tycker du alla fortjanar en andra chans?
Jaaaa, jag vill sa garna att alla ska vara bra.

14. Nagonsin tyckt om nagon annans pojk/flickvan?
Nepp

15. Tycker om nagon just nu?
Lite kanske.

16. Tycker du om nagon i din circle of friends?
Nej inte direkt.

17. Tycker den har personen om dig tillbaka?
Jaa, det gor han

18. Vad ska du gora ikvall?
Hmmm, sova hos Uncle Eddie och Auntie Carolyn

19. Hur mar du just nu?
Lite trott men helt okey

20. Ar du i ett forhallande nu?
Nope

21. Har den har personen nagonsin gjort dig illa och/eller fatt dig att grata? Mer an en gang?
Neeeej, jag tror inte det... fast jag ar ju inte i nat forhallande sa...

22. Har nagon varit otrogen mot dig?
Neeej, jag vet inte.. jag har ju inte varit i nat forhallande!

23. Vad skulle du gora om du blev gravid?
Usch, det kommer lata hemskt men jag skulle ta bort det. Idealistic sa blir jag inte gravid

Inga kommentarer: