söndag, juli 1

Helgen som var

Okej, sa i fredags var jag i Boston. Jag blev helt foralskad och kan mycket val tanka mig att bo i den staden. Jag foll lika snabbt for Boston som jag foll for London. Helt underbart! Att jag fick traffa Adelka var en bonus! Shit vad jag har saknat henne! Men till Halloween kommer hon till svenska Sverige! Da ska vi festa som bara vi kan! Niklas skulle visst vara med ocksa :P Det kan inte bli battre! Eller joo, om Lesia hade varit med hade det varit uberbra, men vad kan man gora?
I fredags var det ocksa hemma match for Boston Red Sox. For er som inte vet vad det ar (ungefar alla) sa ar det ett baseball lag. Och ALLA i New England alskar dom! Eller dom alskar Red Sox eller Yankees vilket ar ett lag fran New York. Jag ar ett inbitet Red Sox fan nu, haha, efter att ha bott med inbitna red sox fans i snart ett ar. Konstigt nog blev jag en Cowboy istallet for en Patriot i fraga on football men vad kan jag gora? Tony Romo ar bara for snygg :P
Sen sa aker vill tillbaka till Maine lite tidigare an vad som var planerat :( Saa, jag kommer ha en manad att sla ihjal i Maine istallet for 3 veckor :(. Jag kommer ta liiiivet av mig!
Jag sover inte sa bra heller. Jag drommer jattemycket :( Igar dromde jag att Kiel nastan dodade mig. Det skramde mig lite grann eftersom han valdigt enkelt skulle kunna gora det i verkligheten. Tur att jag ar i Rhode Island och han ar i NC. Jag pratade med honom igar btw. Han var nastan onykter. Asshole! Jag vill vara nastan onykter!
Pa onsdag ar det 4th of July. Jag och barnen ska vara med Uncle Eddie och ga i en parad. Hahaha, Linda sager att jag kommer kill myself laughing. Jag hoppas det! Jag behover ha lite roligt! :D
Nu ska jag ta en springtur! Ha det bast och ha en trevlig sondag!
Emmalicious

Inga kommentarer: