fredag, juli 6

"Igen"

6 dagar till Harry Potter
11 dagar till Harry Potter (jag tror han dor) GE MIG NU!

Det varsta me att Harry Potter kommer ut den 21 Juli ar att jag kommer vilja lasa den och kommer antagligen inte kunna halla mig tills jag aker. Men jag maste! 8 timmars bussresa och jag har inget att lasa? Kommer inte att ga.

En manad kvar nu.... usch, borjar fa lite panik. Men det ska bli skont att komma tillbaka till Sverige. Smagodis.... marabou choklad... 18-arsgrans pa krogen... familj och vanner... jaaa, det var val ungefar allt jag saknade med Sverige. Tragiskt.

En liten lista av vad jag 'maste' kopa:
[x] Plain White T's CD
[ ] Kyle XY Sasong 1
[ ] OC Sasong 4
[ ] Tuggummi till mamma
[ ] Linsvatska (sa otroooligt mycket billigare har)
[x] Fodelsedagspresent till Malin
[x] Fodelsedagspresent till Niklas
[ ] Choklad till mamma och pappa
[ ] BH fran Victoria's Secret
[ ] Samba parfym (borjar ta slut)
[ ] Aeropostale troja
[ ] Honeymade crackers och thin wheats till resan hem

1 kommentar:

Jan sa...

...att åka hem suger...