måndag, juli 16

Allt och inget

Och sa jag forsoker igen. Harry Potter i fredags. Grym, maste ses. GA PA DEN!

22 dagar kvar sen ar jag hemma pa svensk mark igen. Kanns annorlunda och lite tragiskt, men sen sa nar Hannah ar en spoiled brat kan jag inte vanta tills jag sitter pa bussen bort fran Portsmouth, NH och bara ar x antal timmar bort fran den oerhort langa och trakiga flygresan hem. Suck....

Pratade med Kiel igar. Han tycker jag ska aka ner till Fayetteville igen. Tank om jag hade fatt vara kvar dar. Nu ar han ju inte borta pa traning langre sa jag hade kunnat umgas med honom VARJE helg. Istallet sitter jag i Maine och det enda sallskap jag har ar myggen... och dom ar inte sa trevliga! Usch, nu far jag sluta tycka synd om mig sjalv! Det ar inget synd om mig! Barn i Afrika hade sakert gillat myggen. Extra proteiner dar.

Shopping till helgen. Dock inte till mig utan till Nickelilltroll. Jag alskar att shoppa! Och det spelar ingen roll om det ar for mig eller for nagon annan :D

Jag har ocksa blivit antagen till engelska pa hogskolan i Gavle, haha. Manga har undrat varfor jag ska plugga engelska nar jag har tillbringat ett ar i USA men min egnelska ar antagligen samre nu an nar jag akte. Grammatisk satt gick jag nog tillbaka ett tiotalsteg. Undra om jag ens hade klarat Engelska C nu? Hahahahaha. Sen vill jag ha nat att gora medan jag forsoker fundera ut hur jag ska ta mig tillbaka till USA utan att behova gifta mig :S

Dags att ga! Uppdatering in a few days!

Emma

1 kommentar:

Sarah sa...

maine, i illinois?