torsdag, juli 5

4th of July

Igar var det fjarde juli. Jag och barnen tillbringade tisdag och onsdag med Uncle Eddie och hans sida av familjen. Jag gick i parad och var valdigt patriotisk, haha. Gick runt med amerikanska flaggan i ansiktet och stodde deras trupper i Irak. Hahahahahahaha!

Pa tisdagen (dagen innan) var vi hos en kompis till Uncle Eddie och tittade pa fyrverkerier. Detta ar olagligt i Rhode Island (inte att titta men att skjuta) men killen maste ju kanna nan for han har gjort det i x antal ar och inte kom det nan polis och stoppade honom inte. Vilket vi inte kan saga om Linda's mittemotgrannar. Dom fick nog ett dyrt slut pa fjarde juli firandet. Jag drack sangria och pratade med en grek och hans fru nastan hela kvallen. Lite lullig var jag nar jag kom. Uncle Eddie bryr sig inte om jag dricker. Jag hoppas bara inte att barnen fattar att jag var lite i molnen. Trevlig kvall vilket slutade med ett samtal med Kiel, som foresten funderar pa att komma till Europa nasta april. Hoppas hoppas :)

Efter 5 timmars somn gar jag upp klockan 7 igar. Jag behovde mer. Grejen var att jag var bakis. Jag hade inte druckit mycket men shit vad det tog pa mig. Jag madde riktigt daligt heeeeela dagen. Vi akte till ett beach house klockan 9 och skulle hjalpa till att satta upp. Jag har nog aldrig haft det sa trakigt som jag hade det fran klockan 9 till klockan 6 nar paraden borjade. Och tiden gick saaaaaa sakta! I paraden har jag ju sagt att jag var en patriot och barnen gick runt med plancher pa Kim och Larry. Det var annorlunda. Inget jag kommer gora nan mer gang, haha!
Efter det sa borjade partyt. Jag hade smasmuttat hela dagen men var fortfarnde nykter. Da blev jag indragen i ett olspel, hahahahahahahahahaha! Fy tusan vad skoj det var! Lat oss saga att jag var inte nykter valdigt lange efter det :P

Bilder pa det har spektaklet kommer senare. That's all for now! Happy Belated 4th of July

Inga kommentarer: