onsdag, juli 25

Snart

Jag har fortfarande inte last ut Harry Potter. Jag har faktiskt inte ens kopt Harry Potter an. Jag kanner mig sa stolt faktiskt. Fast nar jag laste att Mary snart har last ut boken sa blev jag otroligt sugen pa att kopa den. Hall ut Emma!
Jag ar i Boston just nu. Ska vara har tills imorgon och jag ar faktiskt ratt sa sugen pa att aka tillbaka till Maine. Eller helt arligt sa ar jag sugen pa att vara ifran Hannah Rose. Vilken javla skitunge hon ar! Och den har ungen har jag taigt hand om i ett ar utan att marka att hon ar en bortskamd javla brat! Jag borjar misstanka att det ar for att jag ska aka. Hon var precis likadan nar Kim akte och nastan likadan nar Larry akte sa det kanske ar hennes satt att deal with separation. Men kan hon sluta!

Sen sa sover jag med Stupid for Nick ar pa boy scout camp sa jag har hunden och hon holl mig vaken igarnatt och i natt. Hon vackte mig klockan 3 for att hon lekte och sen var jag vaken till 6 med henne for hon borjade gnalla och skalla pa dorroppningen (ingen dorr i mitt rum). Jag hade kunnat avliva hunden. Kvart over sex pa morgonen gar jag i pyjamasen up and down pa gatan sa hon kan pissa sa jag kan slappa los henne i huset. Det var en freedom like no else nar jag fick ga till mitt rum och lagga mig i sangen och sova utan att ha hennes javla gnallande i orat. Klockan 7 kom Hannah upp och skulle mysa med mig. Jag var sa himla drogad att jag bara vande ryggen at henne.

Det ar mitt liv just nu! Ha det bast i Sverige varmen!

Emmalicious

1 kommentar:

Mary sa...

Hållt ut Emma! Du klarar det, du klarar det, jag vet att du klarar det :P