tisdag, juli 17

Till mamma och pappa

Hej mamma och pappa! (jag har inte eran email. varfor har jag inte eran email?)

Nar jag var ute och gick igar sa borjade jag fundera pa hur jag ska piffa upp mitt rum. Och ni vet dar jag har datorn och spegeln och garderoben? Den delen ar ju liiite trakig och jag har funderat och funderat pa hur jag ska kunna gora det lite vackrare. Nu har jag kommit pa! Framfor spegeln vill jag satta upp gardiner! Gulrodoranga, lite klatchiga sadar. Gosh vad snyggt! Plus att det skulle gora mycket for att improve my room. Sa mamsen vad tycker du? Skulle det se bra ut? Det skulle ju gora sa att spegeln ser ut som ett fonster! Ahh, jag ar sa smart! Hahahaha!

Sen ocksa, finns Venus Vibrance i Sverige? Alltsa, den vibrerande rakhyveln for annars maste jag kopa en ny... lite snopet om jag tog med mig en rakhyvel hem som det inte finns na blad till.

Sen vill jag bestamma matsedel tills vi aker till Turkiet :P
Tisdag: Makaroner och korv
Onsdag: Fiskpinnar och potatismos
Torsdag: Pannkakor!
Jag har saknat makaroner och korv sen jag akte ungefar. Shit vad sugen jag ar pa det, hahaha. Och losviktsgodis! Nar jag pratade med Malin i fredags sa sa hon att hon at det. Jag vill ha :) Foresten lycka till Malin i Goteborg! Kick some Texas ass ;)

/Emma

P.S. Foresten har jag tankt pa hur mycket jag har andrat mig dom senaste aren. Fran att vilja plugga till oversattare i Uppsala, till plugga till dietist i Linkoping, till inte plugga alls, till att vilja gora lumpen, till att vilja bli oversattare i amerikanska armen. For 1,5 ar ogillade jag skarpt tanken pa att bli oversattare och kunde inte tanka mig hur jag skulle kunna vilja stanna kvar i USA. Nu vill jag inget hellre an att jobba med sprak for resten av mitt liv och helst bo en del av det i USA. Tank om jag hade latit alla mina "problem" sta ivagen for att komma hit? Jag hade sakert suttit kvar i Soderhamn och tyckt synd om mig sjalv och snackat skit om alla som gor nagot med sina liv. Nej, fy tusan vad glad jag ar att jag gjorde det har, aven fast det har varit det jobigaste aret i mitt liv. Inte for att jag har levt sa manga ;) D.S.

4 kommentarer:

Mary sa...

Ja den rakhyveln finns här också :)

Emmalicious sa...

Tack Mary! Vilken klippa du ar ;)

Niklas sa...

hans.norman@soderhamn.com nu har du mailen :P

Emmalicious sa...

Tack sa mycket! :D