onsdag, juni 27

Sovrums survey

Har du det foljande i ditt rum: *rummet i fayetteville ar det jag pratar om
Kondomer→ Har en i min vaska sa det fanns en i mitt rum.
P-piller → Nej
Mobil → Nar vaskan var dar var den det
Stol/pall → Stol, men den ar sonder sa jag satt inte i den
Byra→ Japp japp
Data→ Nej
TV→ Ja
Tavlor --> Japp, fast dom var inte pa vaggarna. Jag hade bilder pa min hangauppsak bredvid sangen iaf
Spegel → NEEEEEJ
Skateboard→ Ohh, nej
Sang → Japp japp
Klader pa golvet→ Aldrig, eller joo, nar Adelka var dar. Slob :P
Brandalarm → Nej
Instrument→ Nej
Lasbar dorr→ Jaa, men jag laste aldrig
Vattenflaska→ Nej, men vattenglas
Medaljer eller trofeer→ Hahaha, neeej
CDs→ Japp nagra stycken
Flaggor→ Japp, amerikanska
Skyltar→ Nej
Riktig pistol→ Nej
Cigaretter→ Nepp nepp
Andra droger --> Hahaha, om aspirins raknas
Alkohol→ Nej
Bocker→ Nagra stycken. Mer tidningar. Aaaaah jag lamnade min Cosmo samling!
PS2→ Nej
Xbox→ Nej
Gamecube→ Nej
Stereo→ Jaa, som volymknappen var lite knepig pa, haha
Tandare → Mhm. Otroligt bra att ha pa krogen ;) Plus att jag alltid tande ljus pa toaletten nar jag stadat :)

Hur manga fonster har du i rummet? just 1
Vad ar det for farg pa ditt rum? Beiget
Vad har du pa vaggarna? Hmmm, jag har min hangaupp grej bredvid sangen and that's it :D
Har killar varit i ditt rum? Hahaha, jaa, pappa sov dar i tva veckor :P
Har killar varit i din sang? Se over hahaha
Har killar sovit i din sang? Hahaha, se over igen. Forutom pappa sa har ingen sovit i min sang. Killar var forbjudna i mitt rum. Forutom Nicky och Niklas forstars :)
Tycker du om ditt sovrum? Det var helt okej. Jag gillar mitt sovrum i Sverige mer :)

Inga kommentarer: