tisdag, juni 5

40 fragor :) plus lite annat

40 of the most Spontaneous Questions Ever, BE HONEST.. (har oversatt dom for mamma och pappa, haha)

1. Vart var du for en timme sen?
I mitt rum och tittade pa OTH

2. Vem kommer bli den nasta du kysser?
Je ne sais pas (kanske Hannah, eftersom jag pussar pa henne konstant :)

3. Vad ar du mest exalterad for just nu?
Inget, ganska nere faktiskt :(

4. Har du pa dig strumpor nu?
Nej, nar det ar 32 grader ute har man inte strumpor :P

5. Nar var du sist i en annan stat?
Nar familjen var har och vi akte till Virginia. Imorgon ska jag till PA sa nasta gang blir imorgon.

6 Har du varit pa bio dom senaste 7 dagarna?
Yep, jag var pa shrek III i lordags. Skulle ga pa Hot Fuzz igar men den gick inte pa na bra tider.

7. Vad drack du senast?
Vatten eller apelsinjuice

8. Hur skulle du beskriva vad du har pa dig just nu?
Knashorts och linne

9. Vad var det senaste du kopte?
Hmmm, jag tror det var middag i lordags.

10. Vad at du sist?
Potatischips

11. Sista personen du pratade med i telefonen?
Larry's syster Sondra

12. Har du kopt na klader den senaste veckan?
Jaaaa! En supersot tuptopp :D

13. En som fattas :P

14. Vad var det senaste sport event du sag?
Baseball tror jag

15. Om du kunde vara var som helst just nu, var skulle du vara?
Med Adelka och Lesia pa stranden... helst onykter ocksa

16. Vad ar det senaste du kopte online?
Hmmm, jag tror jag framkallade bilder... eller sa kopte jag ett telefonkort

17. Nar skrattade du senast?
Nar jag tittade pa That 70's show for nan timme sen

18. Namn en sak du verkligen vill gora just nu?
Inte aka till Maine

19. Saknar du nagon?
Ja

20. Vilken ar den senaste pjasen du sag?
Jag vet inte

22. Vem umgicks du med igar kvall?
Kiel

23. Nagonsin varit pa lager?
Ja

24. Var du honor student i skolan?
Inte direkt

25. Vad vet du om framtiden?
Ingenting

26. Har du pa dig nagon parfym?
Jag hade i borjan av dagen men nu vet jag inte

27. Var bor dina basta vanner?
Europa, Asien och Nordamerika

28. Har du en solbranna?
Japp

29. Hur gammal vill du vara nar du far barn?
Vill inte ha barn

30. Forra manniskan som fick dig att grata?
Larry och barnen (nar dom sa adjo pa garageuppfarten)

31. Har du nagra tatueringar och/eller piercingar?
Japp

32. Vad lyssnar du pa?
Nickoloidien

34. Vad dromde du om igar natt?
Inte en aning

35. Var ar din mamma?
I Sverige

36. vilket humor ar du pa?
Jag har trakigt, kanner mig dizzy och deppad

37. Ar du nagons basta van?
Tror det

38. Onskar du att du kunde leva som i filmen Click?
Vet inte vad det ar for film

39. Alskar du nagon?
Jaa

40. Namn en sak du hatar?
Idioter

Inga kommentarer: