torsdag, juni 21

The beach

Idag var vi pa stranden. Det blaste som tusan och jag har nog sand over hela mig just nu. Till och med i nasan. Men jag ska ta en dusch sa snart Hannah ar klar med sitt bad :).

Btw, det ar en liten sammankomst den 10 Augusti om ni vill halsa mig valkommen 'hem'. Vet inte vart men antagligen hos mig :P Sorry mamsen och papsen, att festa lagligt ar nat jag bara MASTE gora :P Men jag aker alltsa till Turkiet den 11 sa nat storre festande blir det inte utan det for vanta nagra veckor :)

Foresten Carro, sa otroligt snygga shorts! Jag vill ocksa ha! Jag vill kopa ett pa jeansshorts, men dom sitter sa tight at, sa jag vette fan.

Pappa beratta vad det var for nat jag maste kopa till Malin lampgrej! Jag kommer inte ihag och tiden borjar rinna ut.

Niklas: Om du ska ha klader sa far du betala hemskickningen ocksa. For jag har definitivt inte plats for dina klader ocksa.

Maste ha ett par bruna sandisar. Det skulle passa sa bra till mina shorts.

K, all done.

Have a good one!

Emmalicious

1 kommentar:

Caroline sa...

Thanks dear.. :) Finns överallt här, och sitter inte alls tight :P