söndag, juni 24

No subject



Shiit, Linda (Kim's mamma) hon sa att jag kanske far aka till Boston nasta helg! Och det roliga ar att Adela kommer vara i Boston nasta helg! Dar tar det roliga slut dock, for jag skrev till Adela att jag kanske kan komma till Boston, nar jag forut har sagt att jag inte kan komma och nu svarar hon mig inte. Hon ar nog arg pa mig :( Men om hon inte vill se mig behover hon inte. Kommer jag upp till Boston aker jag till Boston.




Igar kopte jag tva par jeans. Dom kostade TILLSAMMANS 175 kr. Shiiit! Fast ett par var det typ 1000% rea pa sa dom kostade 63 kr men anda. Jag maste kopa jeans sa jag har nar jag kommer hem.




Sag Carro's bilder igar. Shiit, vad jag saknar er. Kan vara for att jag ar helt ensam har ocksa, men jag vill hem nu och jag kan inte vanta tills jag sitter dar pa Newarks flygplats och ska ga pa flyplanet som tar mig till Arlanda :) Snart, snart! :D




Jag har nu varit nykter i 3 veckor! Jag har nu varit hemma tre helger i rad. Abstinens! Inte for den hela nykterhetsgrejen men att sitta hemma hela tiden ar saaaa trakigt. Inte sa manga helger kvar nu! 6 tror jag det ar. Inte saker. 44 dagar kvar iaf. Joo, men da blir det 6 helger. Ahhhhhh! Am I kidding myself! Freaking long time! Ahh, I'm gonna die!!!!!!!!!




Sa har kanner jag ungefar:




Ha en bra dag!

Emmalicious

Inga kommentarer: