fredag, juni 22

Midsommar

Nu har jag suttit en vecka och riktigt avundat alla som far vara hemma pa midsommar och supa sig riktigt fulla (LAGLIGT) och bara ha skoj. Men sen kom jag pa... jag har inte riktigt haft det sa jattetrevligt dom senaste midsomrarna. Inte for att det har varit sa trakigt men man har alltid sa himla hoga forvantningar pa midsommar att man blir besviken nar det inte alls blir som man hoppas. Det hade varit roligt att vara hemma, men eftersom jag inte ar det sa far jag intala mig sjalv att ni inte har det sa himla roligt och hoppas att det kommer regna pa er :P.

Nu ska jag och barnen och mormor aka. Ha det sa roligt ikvall!

Emmalicious

2 kommentarer:

Caroline sa...

Sorry Emma, men det är fint vädet ock så :) Men däremot så kan jag glädja dig med att alla jobbar ikväll (utom jag som är ledig hela midsommarhelgen). Det blir fest imorgon istället då mor och far drar på Ålandskryssning. Jag sätter en lapp på en stol med ditt namn och ett halvurdrucket glas :P

Emmalicious sa...

hehe, tack Carro, det uppskattas. I precis det har ogonblicket onskar jag faktiskt att jag var hemma for jag skulle kunna doda ungjaveln nu :) Ha det sa roligt imorgon och ta det lugnt!