lördag, juni 9

Nytt

  • Maine ar trakigt.
  • Jag aker till Rhode Island den 19
  • Biljetten fran Maine ner till New York kostar mig 210 kr om jag betalar tva veckor innan (det ska jag)
  • Jagvill hellre ha trakigt i Sverige an trakigt i Maine sa nu kan jag aka hem
  • Jag saknar Adelka och Pheebos
  • Maine ar ganska vackert
  • Tva manader kvar. I can do it :)

En till lista:

Favorit

Land: USA

Film: Austin Powers, Notting Hill, The Notebook

Cd: Hmm, je ne sais pas

Café: Starbucks

Skor: Flipflops :P

Brukar du...

Titta på dig själv i spegeln: Jaaa, ofta

Gnälla: Hahaha, joo, men forsoker att inte gora det :P

Sova: Alskar det

Ha ångest: Nepp

Skada dig själv med flit: Neee

Ta mediciner du inte borde ta: Jaa, nar jag ar deppad tuggar jag alvedon... precis som om det hjalper

Drömma sexdrömmar: Hahaha, inte vet jag kommer ihag

Klä dig i svart: Inte sa ofta

Ha sex: Joo, hander nu och da :)

Hata: Jaa

Lita på människor: Jaa, det ar ett av mina problem

När..

Åt du senast: Imorse

Läste du en bok senast: Laser jamt

Köpte du något senast: Tva dagar sen (that 70's show season 4)

Kysste du någon senast: I sondags

Vem..

Saknar du: Alldeles for manga

Vill du döda: Manga!

Vill du slå: Dom som jag vill doda!

Kramade du sist: Hannah

Skrek du på sist: Hannah :P

Vill du vara som: Ingen.. jag trivs som mig sjalv

Vill du bli galet wasted med: Kajje, Rebecca, Adelka och Pheebos

Gjorde dig riktigt glad senast: Pheebos

Fick du sms ifrån senast: Cingular, haha

Ringde dig senast: Jag vet inte

Har du..

För många vänner: Nej

Tvångstankar: Nagra

Skadat någon: Inte medvetet

Färgat håret: Nej

Egen dator: Hemma sa

Gjort bort dig: Hahahaha, konstant

Bra självförtroende: Ja

Kysst någon: Jaa, and me like :P

Haft sex: Joo, det har jag val redan svarat pa

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, mamma och pappa jag alskar er

Bjudit ut någon: Nej

Varit kär två gånger: Nej

Dumpat någon: Joo, kanske

Blivit dumpad: Neej

Velat vara otrogen: Aldrig varit i ett forhallande, men jag hatar att kanna mig fangad

Lämnat landet: Joo, kinda ar utanfor landet

Gjort något olagligt: Hahaha, nastan varje helg i Fayettenam

Är du..

Förstående: Njaa

Osäker: Valdigt sallan

Intressant: Ja

Hungrig: Oftast, haha

Barnslig: Joo, det ar jag nog

Liten: Nej, ganska stor jag :D

Lätt: Hahaha, nej, men Kiel kan kasta runt mig hur tusan han vill, hahah

Skoltrött: Nej

Pratglad: Alltid!

Frågvis: Njaa

Organiserad: Forsoker

Hälsosam: Nej

Blyg: Valdigt sallan

Attraktiv: Ja

Ansvarsfull: Mer nu an forut

Besatt: Hahaha jaaa

Filosofisk: Nej det ger mig huvudvark

Svår: Nej, jag ar ganska simpel

Positiv: Jaa, jag forsoker

Lätt att förföra: Nar jag vill :P

Bra på att ge komplimanger: Joda

Bra på att få komplimanger: Hahaha jag skrattar :P

Är du för eller emot..

Krig: For

Dödsstraff: Emot

Abort: For

Läxor: For

Skatt: For

Politiker: For

Inga kommentarer: