tisdag, juni 26

42 dagar kvar.

Japp, only 42 dagar left :) Maste jag saga att jag ar otroooooligt otalig nu. Take me hoome!

Och det ar bara for att jag har sa himla trakigt har. Hade jag fatt stanna kvar i Fayetteville med Sadist Larry hade jag inte langtat hem alls. Tragiskt.

Pa fredag blir det Boston iaf. Jag ska aka och traffa Adelak :D En sista gang i USA. Ahh, tragiskt. Och jag har saaaa mycket jag ska kopa och inga pengar att kopa det for. Tragiskt.

En liten lista av vad jag 'maste' kopa:
[x] Plain White T's CD
[ ] Kyle XY Sasong 1
[ ] OC Sasong 4
[ ] Tuggummi till mamma
[ ] Linsvatska (sa otroooligt mycket billigare har)
[ ] Fodelsedagspresent till Malin
[ ] Fodelsedagspresent till Niklas
[ ] Choklad till mamma och pappa
[ ] BH fran Victoria's Secret
[ ] Samba parfym (borjar ta slut)
[ ] Aeropostale troja
[ ] Honeymade crackers och thin wheats till resan hem

That's all

Have a nice one!
Emmalicious

Inga kommentarer: