onsdag, april 2

Ny favoritsång!

Jag älskar den! Jag är säkert långt efter alla andra. Eller jag vet att jag är det, men det spelar ingen roll, så glad jag blir när jag hör den. Går runt med ett fånigt flin hela tiden. Om det är så här det känns att vara kär... =)
It's my God forsaken right to be loved, so I won't hesitate no more

Kollade biljetterna till Mary också vilket var bra för tydligen har jag beställt från torsdagen haha. Jag trodde jag åkte på fredagen så skönt att det kollades upp. Skönt att få en extra dag också. Det tyckte mamma med :)

Sen så har jag fått min Lars Winnerbäck biljett nu. Eller faktiskt inte hämtat ut den än men den är beställd så den finns på mitt närmaste ATG-ombud :) 15 Augusti ska jag och Poplynn på LAsse i Gävle :D Mammma sa att jag inte fick stanna i Gävle dock för jag har åsnan då. Familjen är på Rhodos så jag är hundvakt :)

Sen så hade jag ett litet relapse i helgen. Inte värre än att jag klarar av det, men nu jäklar är det hårdhandskarna som gäler. Jag har ju klarat mig så himla länge!

Btw, jättetrevligt att träffa dig Lovisa och Muskan regerar! =)

Nu ska jag ut på en springtur i regnet =)
~Sally~

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu