måndag, april 7

Födelsedag

Idag fyller pappa hela 49 år :) Så grattis pappsen! Har faktiskt inte köpt nåt än men det kommer :)

Igår var det också sista kvartsfinalen i slutspelet i handboll mellan Guif (Eskilstuna) och Hammarby (Stockholm;) och det var en av dom bättre matcher jag har sett kan jag lova! Guif är just nu mina favoriter så det är lite oturligt att dom åkte ut :( Men ojojoj! Guif låg under med 10 mål när första halvled börjar och då gör coachen ett smart byte och sätter in 17- 18- och 19-åringar som vänder det! Guif går om till 18-19 tror jag när coachen bestämmer sig för att gå tillbaka till första uppstälnningen. Då går Hammarby om till 23-20 tror jag. Sen sätter han in ynglingarna igen och det blev en nagelbitar till sista sekund :S Så ska riktigt handboll vara!

I'm beat...

~Sally~

Inga kommentarer: