fredag, mars 21

En till

Någon som förstår dig: Adela
Någon son du saknar: Dito
Någon som du längtar efter: Claudia
Någon som du hatar: Dom finns

Vem kramade dig senast: Shiiit, jag vet inte... Carina kanske
Vem pussade dig senast: Jag vet inte
Vem ringde dig senast: Lynn
Vem ringde du senast: Vickan
Vem var hemma hos dig senast: Lynn
Vem var du hemma hos senast: Lynn

Har du några kärleksproblem: Nej då måste man ju ha kärlek först
Har du ätit något idag: Japp, youghurt, kaffe och banan
Har du pratat med någon idag: Mamma, pappa och Malin
Har du gråtit idag: Nej
Har du skrattat idag: Kan ha, fast klockan är bara 20 i 11 så annars kommer det

Jag:

är singel: JA
saknar någon just nu: Ja
är rädd för att bli övergiven: Allitd
svär ofta: Det tror jag inte
sjunger i duschen: Ja, alltid
är en morgonperson: Ja
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Helst inte
är kär i kärleken: Nej
skrattar åt mina egna skämt: Ja, jag är tragisk haha
vill ha barn: Nej
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Ja

Har du:

glasögon/linser: Både och, men anänder linser
piercingar: Näsan
pojk/flickvän: Nej
jobb: Jag pluggar
för många vänner: Nej
rymt hemifrån: Nej
färgat håret: Nej
bra självförtroende: Ja
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja, familj och vänner
varit kär: Nej
dumpat någon: Säger som Lotta: Nej inte dumpat. Men dissat
gjort något olagligt: Hahaha jaaa
somnat i skolan: Kan ha gjort
brutit ett ben: Nej
tappat bort mig i min hemstad: Nej
sett en fallande stjärna och önskat: Jaa
varit otrogen i ett förhållande: Nej
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja
smygit ut utan lov : Nej
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja
en hemlighet som ingen vet: Jag vet inte... nej, det finns saker som ingen vet, men det är ju ingen hemlighet.. bara privata saker
varit på en blind date: Ja, vi blev jättebra kompisar
sovit en hel dag: Ja

Brukar du:

titta dej själv i spegeln: Ja
ha ångest: JA
drömma mardrömmar: Jaa, nu på senare tid drömmer jag jämt
klä dig i svart: Ja
hata folk: Jaa, fast försöker att inte göra det
lita på folk: Jag försöker lita på folk. Finns nägra få jag litar på :)

Inga kommentarer: