onsdag, april 16

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Ansiktsvatten, hmmm, tandkräm och linsvätska (okej jag använder inte så mycket skönhetsprylar)

Äter helst till frukost: Helst våffla/pannkakor med sirap, men jag äter fil med musli, t och rostat bröd med prickig korv

Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: 25

Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Belgien, England eller USA

Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck: 3 kanske. Jag gillar kaffe :D Fast jag får ont i magen

Ser helst på TV: Jaa, parlamentet tror jag. Eller handboll

Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Handboll. Eller långdistanslöpning

Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: Jag skulle inte vilja betala för det. Den personen ska vilja vara med mig för den jag är.

Om jag vann en miljon på triss skulle jag: Inte ta studentlån! Sen skulle jag åka till Thailand med min familj. Eller till amerikanska västkusten. Sen skulle jag handla ihjäl mig!

Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: Sitta i en vattenpöl. Fan har man suttit är man klar. Vad kallt att på i snö.

En maträtt som skulle ätas varje dag året om: Ingenting. Nån gång blir man trött på det!

Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: Att jag inte bytte familj i USA och att jag inte gick språkskolan i Strängnäs eller iaf IB i Bollnäs. Men jag mår bra ändå :D

Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: Ett år utan julafton

Inga kommentarer: