fredag, maj 4

Tankar

Laste just en persons blogg och insag vad gnallig den personen ar. Allt ar skit och ingen kanner henne och bla bla bla bla! Suck it up! Livet AR en fest och du AR bjuden! Man har bara ett liv och man maste gora det mesta av det. Det ar ingen som forvantar sig nagot fran dig, det ar DU som forvantar dig att ANDRA forvantar sig nat fran dig.
Om det har aret har lart mig nagonting sa ar det att leva livet, och ta konsekvenserna for ALLT jag gor. Ingen kommer ta hand om mig. Mina beslut ar mina, och det ar jag som maste ta kontroll over mitt liv och se till att nat hander. Jag kan alrigt saga att jag aldrig har varit sa deppad och sa lycklig som jag har varit har. Jag har varit redo att ge upp fler ganger an jag vill erkanna, men jag har alltid gatt vidare. What doesn't kill you makes you stronger, och alla ar starkare an vad vi tror! Man maste alltid vaga forsoka. Det ar forsoken som starker oss. Vi behover inte nodvandigtvis lyckas varje gang, sa lange vi lar fran vara misstag.

Det jag vill saga ar att man har bara ett liv. Jag vill hellre do ugn och lycklig an gammal och olycklig. Uppfyll era drommar! Inget stoppar er forutom er sjalva! Where there is a will there is a way!
Ha en underbar dag/helg och tro pa er sjalva! Ni ar underbara no matter what others may think!

/ Emmazing

Pa mandag kommer dom:D

Inga kommentarer: