onsdag, maj 23

Ordnar upp sig.

Nusa, borjar allt ordna upp sig. Jag har en aning om nar jag lamnar Fayette-nam och jag har en annu storre aning om nar jag kommer vara tillbaka pa svensk soil igen. Det kanns jobbigt. Men jag flyger nattetid iaf sa jag far sova. Forst ska jag grina och sen ska jag somna helt utmattad sen ska jag sitta och grina pa taget hem till S-hamn ocksa. Satan.
Snackade med Larry igar och han sa att jag antagligen kan ga med i den amerikanska armen :D Jag maste bara tanka pa det otroligt mycket for jag kommer fa svara att kampa for USA aven om det skulle betyda ga emot Sverige. Shiiit. Sverige bryr jag val mig inte sa mycket om, men att ga emot familjen och sa dar skulle ju vara lite jobbigare :S

Jaja, nu ska jag lagga mig och sola lite. Ha det bast!
/Emmalicious

Inga kommentarer: