fredag, maj 25

Fredag

Idag blir det baseball med Banana. Hon har traning sa da kommer jag sitta dar som en annan fane och heja varje gang hon traffar bollen (vilket ar forvanansvart ofta faktiskt). Fullsapckad kvall iaf. Tidigt kommer jag ga och sova ocksa. Eller forsoka iaf, har haft svart och sova anda sen familjen akte. Hmmm... har jag blivit sa ovan vid min sang?

Okej, vet exactly nar jag landar pa Arlanda. Sjuuukt. Det gor att jag ser ett slut pa det har aret som jag inte har gjort forut. Jag har vetat att det ar dar men nu ar det sa himla nara. Lite mer an tva manader bara. Gaaaahh. Men forst ska Harry Potter komma ut :D

Jag och Adela ska ga och kolla pa Delta Farce pa sondag, haha. Egentligen ar det bara roligt om man vet vad dom gor en parodi pa. Delta Force ar en elitgrupp i armen. Dom infilterar fiender och lever jattefarligt. I Delta Farce (fars, haha) aker tre soldater till Mexico istallet for Irak, hahaha! Nar man ser trailern sa verkar den riktigt rolig iaf :D Plus att det ar ju armen sa det gor det ju annu intressantare :P

Nate har fru btw. Det ar Lesia's gamla kille. Han sa att han var skild men frugan har bara akt till Irak sa da bestamde han sig for att leva loppan. Asshole!

(8)Thiiiiis is te way I live (8)

Har inget mer att beratta. Hmmm.... Jooo! Buntarica akte hem till Thailand igar sa jag var ochsa hej da till henne pa Spinners. Det var sorgligt. Hon fick barnet 5 Maj och skulle stanna till sista juni men hennes mamma var med i en bilolycka sa hon maste hem. Allt hander henne. Sa himla tragiskt.

Nu ar jag klar!
Ha det bast!
Emmalicios

Inga kommentarer: