söndag, maj 6

Lista igen

Snodde den av Sarah, kanske kommer ta bort nagra fragor, om jag inte orkar svara pa dem!

4. HUMÖR JUST NU: Trotter! Ska snart sova :)
5. FAVORITGODIS: Skittles! Eller choklad i Sverige :)
9. NÄR ÅT DU SENAST: 3 timmar sen kanske :)
10. VAD SA DU SENAST: G'night Larry
12. FAVORIT HANGOUT: The Coffee Scene
13. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA? Latt 1700-talet :D
18. SAFT ELLER ALKOHOL: Alkohol :D Fast inte med saft, eller vad sager du Karin ;P
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED: 1 just nu, 3 i vanliga fall
21. FAVORITVÄDER: Soligt :D
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED: Adelka, outtomig vendingmaskin och fisknat
25. SPARARE ELLER SLÖSARE: Slösare!
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG: Mamma, pappa, Niklas och Malin
27. GYLLENEREGLEN FÖR DIG: Drick aldrig sa mycket att Naken-Janne blir snygg.
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER: Har inte riktigt tankt pa det. Kanske
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK: Hahahaha, jaaa, Martin! Och alla var kar i honom!
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE: Neeej
34. HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA KOMPISAR: Ja
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID: Man ska vara otroligt duktig i sa fall. Jag tror vara djurinstinkter ar for kraftiga for att kunna tillfredstallas av/med bara en person. Eller sa ar det bara jag :/
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA: Tjaa, jag forsoker. Alla har fordomar, forsoker man se bakom dom sa ar det bra.
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG: Misstag vet jag inte, men jag tror det ar det jobbigaste man kan gora.
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR: INGA!
40. FRAMTIDSPLANER: Armen, resa runt i varlden. Leva livet innan jag blir gammal och gra
41. BIO ELLER PROMENAD: Regnar det sa bio men ar det fint sa promenad.
42. ÄR DU HÖGER ELLER VÄNSTERPARTIST: Vanster tror jag
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK: Oteknisk! Hahaha, tur man har broder och fader.
46. SNARKAR DU: Ingen som sagt nat, hahaha. Kanske det :P
47. STJÄRNTECKEN: Vattuman
50. STÖRSTA SVAGHET: Jag blir for otalig och ger upp nar det inte gar som jag vill.
51. DET ÄR JAG BRA PÅ: En javla massa saker. Jag ar grym pa att pressa mig sjalv. DRicka. Fa folk att ma bra. Borjar bli en hejare pa att laga flaskkott, hahaha. Jag ar grym helt enkelt!
53. LYCKOTAL: 7
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA: Jag skulle vilja vara som dottern i The Incredibles. Osynlig och eletriskt falt omkring mig.
57. FAVORITORD: Oh my god! ( okej 3 st) :P
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS: Godis, of course
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE: Pizza
61. SKRIVER DU DAGBOK: Jag bloggar men that's it
63. NAMNSDAGSDATUM: 23 juli :D
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN: Men jag vet inte. Antagligen inte. Nej det har jag inte.
66. FÖDELSEDAG: 15 februari
67. FAVORITCHIPS: Sourcream & onion
68. SYNLIGA ÄRR: Knana ar fulla, jag har runt mun och pa handen.
69. DINA BÄSTA VÄNNER : Adelka och Claudia
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT: Nu valstadat, hemma i Sverige stokit
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN: Forut
73. DETTA GÖR MIG ARGAST: Folk som klagar, orensonlighet och orattvisor
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN: Inget
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? JAAAAA!
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I: Vanster
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYKTSTOLPE PÅ VINTERN?: Jaa, det gor jag
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA: Jaa, teoretiskt men det ar inget i samhallet som indikerar pa det.
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA: Beiget har och rott i Sverige
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN: Han accepterar mig for den jag ar och vill inte andra pa mig.... fran borjan :P
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST: Morkt
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST: Coca cola zero. Gillade Diet Coke tills jag insag att det sog mer an vanlig cola :P
88. VAD GÖR DU HELST: Laser, festar, ater choklad, hanglar, springer, sover
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK: You, me, your house, right now
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG: Japp
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON: Jag bor med Nickelodien, Banana, Stupid och Larry
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG: Nej, det ar inte bra for hallningen
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER: sandisar, eller klackisar pa kvallarna :D
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR: Rejections, drowning och att ramla ut for en trappa
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD: Nej
111. GILLAR DU ATT SJUNGA: Hahaha, japp
113. ÄR DU KÄR: Nej, men jag gillar nan starkt :)
114. ANVÄNDER DU DEO: Japp, det hander, nar jag vill lukta frascht :P
117. FAVORITBLOMMA: Syren
119. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN: Lila/vit
121. FAVORITLÅT JUST NU: Def Leppard - Pour some sugar on me
126. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN: Nej faktiskt inte
127. ANSER DU ATT DU ÄR STARK: Fysiskt: neeeeeej, psykiskt sa kommer det :)
128. BRUKAR DU SOLA: Japp, sa skont :D
133. FAVORITDATASPEL: The Sims 2
135. VAD ANSER DU OM BUSH: Grym! Synd att han bara har 1 ar kvar
138. ANVÄNDER DU KNARK: Nope
139. KAFFE ELLER TE: Kaffe
140. HAR DU DIN NATURLIGA HÅRFÄRG: Japp
141. ÄR DU NYTTIG: Hahahahaha, jag kommer vara nyttig nar kakor raknas som det basta som finns for dig
142. PYSSLAR DU MED NÅGON SPORT: spelade handboll
144. HATAR DU DIG SJÄLV: Nej, jag alskar mig sjalv
145. HAR DU EN BESATTHET: Hahaha, japp! Oreocookies! Sen tycker jag om att ha saker i ordning, fast jag vet inte om det ar en besatthet dock.
147. BRIGHT EYES ELLER LARS WINNERBÄCK: Winnerbäck.
148. KILLE ELLER TJEJ: Jag ar tjej, men killar ar wonderbart!
149. VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: Latt Johnny Depp! Men Jude Law kommer pa en snall andraplats :D
150. NÄR VAR DU JÄTTE FULL SENAST: Tva veckor sen.


Dom ar HAR! Det ar sa himla konstigt! Jag kommer sakna dom grymt nar dom aker igen :(

/Emmazing

Inga kommentarer: